Bürokrat

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong’u kabul etti

HABER BURADA

on

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’ye ziyarette bulunan Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’nde kabul etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong’u resmî törenle karşıladı. Karşılama töreninin ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Singapur Başbakanı Wong, ikili ve heyetler arası görüşmeye geçti.

Görüşmede, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ile Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek de yer aldı.

GENÇ GAZETECİLER İSTANBUL

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

GENÇ BÜROKRAT

Exit mobile version